czwartek, 19 lipca 2012

Awaria Google Adsense?



Czy wam też nie działa Google Adsense? Zauważyłem że od jakiegoś czasu (od  dzisiejszego ranka) zlicza jakby mniej niż normalnie odwiedzin. Sprawdzając jak wygląda sytuacja teraz, zobaczyłem taki oto obraz, wszystkie zarobki z ostatniego miesiąca wyzerowane. Zachowały się tylko niewypłacone zarobki z poprzedniego okresu. 


Awaria pewnie zostanie usunięta w niedługim czasie, mam nadzieję że przywrócą wszystkie dane.
Przy okazji warto zastanowić się nad wartością wirtualnego pieniądza, jak ulotny i nietrwały on jest. Warto także rozważyć dywersyfikację dochodów z reklam, właśnie na przypadek awarii jednego z systemów

Znalazłem wątek na forum Pozycjonowanie i Optymalizacja gdzie wiele osób wypowiada się, potwierdzając awarię.

8 komentarzy:

  1. u mnie wszystko ok , żadnej awarii nie zauważyłem więc może to jakiś lokalny problem

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły sposób i wykonanie sukces tkwi w prostocie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  4. The best ways to bet on horse racing - DRMCD
    Most of the best ways to bet on horse racing 계룡 출장안마 is to place 의왕 출장샵 your wagers at least 고양 출장샵 once 시흥 출장마사지 in a while and the best way to do so is to bet on all the 논산 출장마사지

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafne spostrzeżenie. Też tak podejrzewałam.

    OdpowiedzUsuń