piątek, 16 stycznia 2015

Jak zarobić dodatkowe pieniądze: 10% Cashback za zakupy Getin Online

Dwa lata temu opisywałem na tym blogu Cashback Alior Sync. Przez ten czas bank zdążył zniknąć z rynku, a właściwie zmienił nazwę i właściciela. Jedno co dobrego po sobie zostawił, to fakt że jako pierwszy wprowadził na polski rynek usługę zwaną cashback. Polega ona na zwrocie przez bank części wydanych kartą czy przelewami pieniędzy. Jak w przypadku Alior Sync chodziło o zakupy internetowe, tak inaczej jest w przypadku cashbacku w banku Getin Online.


Promocja nazywa się “Konto Tanie Zakupy” i polega na prostym założeniu że bank zwraca nam 10% od zakupów dokonanych przy użyciu ich karty debetowej. Nie jest jednak tak różowo jak wygląda na pierwszy rzut oka. Przede wszystkim zwrot dotyczy jedynie niektórych towarów, w tym przypadku głównie zakupów spożywczych i na (stacjach benzynowych!) Oznacza to że od tej pory duże spadki cen benzyny możemy powiększyć jeszcze o 10% przy pomocy cashbacku.

Pełna lista kodów MCC (Merchant Category Code), za które przyznawana jest nagroda to:

5411 - sklepy spożywcze supermarkety

5499 - sklepy spożywcze, sklepy pierwszej potrzeby i specjalne,

5921 - sklepy z piwem, winem, alkoholem,

5172 - ropa naftowa i produkty naftowe – paliwo,

5541 - stacje serwisowe (z lub bez usług dodatkowych),

5542 - samoobsługowe stacje benzynowe,

5983 - stacje benzynowe - olej opałowy, drewno, węgiel, benzyna.

Dodatkowym obostrzeniem jest maksymalna kwota zwrotu, którą możemy otrzymać poprzez cashback. Wynosi ona równo 40 złotych miesięcznie oraz 300 złotych rocznie. Oznacza to że dodatkowo opłaca się wydawać kartą nie więcej niż 400 złotych miesięcznie (400 złotych * 10% to właśnie 40 złotych).

Kolejnym faktem, na który trzeba zwrócić uwagę jest opłata za prowadzenie karty i konta. W przypadku karty wynosi ona 3,99 złotych i nie ma sposobu na jej uniknięcie. W przypadku opłaty za konto jest to 9,99 złotych, tutaj jednak istnieje sposób na jej obniżenie do 0. Wystarczy dostarczyć na konto 1000 zł miesięcznie i opłata ta jest znoszona. Nie musi to być nasze wynagrodzenie, wystarczy samemu zrobić przelew na to konto lub zanieść pieniądze osobiście do banku.
Podsumowując, jest to bardzo stosunkowo prosty sposób na uzyskanie dodatkowego wpływu w wysokości 300 złotych rocznie. Należy pamiętać że od tej kwoty trzeba odjąć opłatę za kartę debetową. Kolejną informacją jest że cashback jest objęty 19% zryczałtowanym podatkiem, który rozlicza bank. Istotną kwestią jest że z promocji można zrezygnować w każdej chwili.

73 komentarze:

  1. Opisywany cashback wygląda naprawdę zachęcająco. Aż dziwne, że wcześniej nic o nim nie wiedziałem i dzięki, bo przyznam, że czegoś takiego szukałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałem o cashback jakiś czas temu. W sumie bardzo fajny pomysł. Ja wolę zarabiać na lokatach w Deutsche Bank bo zakładam je już od 4 lat. Dobre oprocentowanie. Jak tak patrzę to każdy bank komercyjny który utrzymał się na rynku d tego czasu ma coś ciekawego do zaoferowania. Dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maksymalna kwota zwrotu nie za duża, więc nie wiem czy warto się w ten cashback pchać;) Ja rezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się trochę zaciekawiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cashback jest bardzo fajną opcją na oszczędzanie. Podobnie uważam, że warto pobrać apkę taką jak: gazetka dino by mieć zebrane promocje ponad 70 sklepów w jednym miejscu. Dzięki temu przed wyruszeniem na zakupy wyszukamy interesujące dla siebie oferty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście skorzystałem jedynie z pożyczki przez internet. Trochę obawiałem się takiej formy, ale przekonała mnie strona internetowa i opinie klientów (sprawdź tutaj) i zdecydowanie nie przejechałem się na interesie. W razie awarii serdecznie polecam! Teraz natomiast skupiam się na oszczędzaniu by nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  7. Cashback to rzeczywiście bardzo ciekawa opcja na oszczędzanie. Nie interesowałem się tym wcześniej ale teraz uznałem, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam się, że słyszałam o Cashback ale nie interesowałam się tym. W tym artykule dowiedziałam się więcej na ten temat i wygląda to bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cashback to bardzo ciekawa sprawa. Moim zdaniem jeśli mamy możliwość to warto z tego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z reguły z dystansem podchodzę do tego typu dodatków bankowych ale to wydaje się być bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis, chcę założyć dodatkowe konto w banku i chyba założę w getinbanku spodobał mi się ten cashback. Dodatkowe pieniądze zarabiam na krypto walutach ale ta opcja też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze warto zastanowić się jak dodatkowo można zarobić, czasami jest to bardzo proste, bo nie wymaga od nas dużego wysiłku. Robimy to np przy okazji - płacąc za zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesująca to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Promocje bankowe tego typu są całkiem ciekawe. Kiedyś miałem konto w tym banku ale było to bardzo dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie promocje bankowe są bardzo fajne. Czasami można za założenie konta i wykonanie kilku operacji dostać naprawdę trochę pieniędzy. Może uda mi się spełnić teraz te wymagania i założę znowu konto. Świetny blog, w którym można znaleźć wiele świetnych informacji, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat ten bank mogę polecić, ponieważ nie raz korzystałem z ich usług i nie mam zastrzeżeń. Ogólnie dużo takich podobnych jest wśród naszych banków, wystarczy tylko dobrze się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa propozycja ze strony tego banku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy to są pieniądze godne zarobienia to każdy niech sam sobie zweryfikuje. Ja założyłam sklep internetowy i wdrożyłam płatności online https://www.cashbill.pl/blog/kategoria/platnosci-online i już mam pierwszych stałych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie oferty są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodatkowe pieniądze zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna opcja i ciesze się, że nadal funkcjonuje. Dwa lata temu w swoim banku przy podpisywaniu umowy karty kredytowej otrzymałam też możliwość zwrotu jakiegoś % od transakcji. Niestety po kilku miesiącach bank zrezygnował z tego. Ciekawy artykuł o podobnej tematyce czytałam również tutaj http://gotowkowo.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam się, ze jestem w ogromnym szoku, że oferują aż 10%. Zazwyczaj spotykałam się z maksymalnie 5%. Jeśli interesują Was tematy związane z kredytami hipotecznymi, to polecam tego bloga http://hipodrom.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie informacje bardzo przydatne. Warte zapamiętania

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodatkowe pieniądze zawsze sie przydadzą, dlatego warto skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  26. Ech, 10% obecnie to już marzenie, ale promocje bankowe nadal są i też dają sporo zarobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 10% to moim zdaniem bardzo dużo, ale przyznam się też, że od dłuższego czasu nie śledzę ofert i nie wiem, czy aktualnie nie ma dużo lepszych. Nie znalazłam o tym informacji na moim ulubionym blogu, który znajduje się pod tym adresem http://zeroraty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. A może poza promocjami Getinu warto też spojrzeć w oferty kont osobistych BNP? CO jakiś czas ciekawa promocja z premią!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwazam ze swietne rozwiązanie to copywritng można sobie spokojnie dorobić na tym

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe inspiracje wiele mi pomogły!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    OdpowiedzUsuń
  32. A może Super Grosz? Czyli pożyczka ratalna. Przeciwieństwo oszczędzania, ale czasami nie ma wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne

    OdpowiedzUsuń
  35. cenne wskazówki na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  36. cenne wskazówki na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne rozwiązanie, warto korzystać z takich metod

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawych rzeczy można się tutaj dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo pomocny wpis! Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawe informacje. Nie zastanawiałem się dotąd nad tym ale faktycznie ma to sens.

    OdpowiedzUsuń
  41. A gdyby ktoś szukał, to tutaj przykładowe lokaty Getin albo (po byłym Getin, czyli) lokaty VeloBank - zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cashback to bardzo fajne rozwiązanie, dobrze że zostało ono wprowadzone.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawie się to wszystko zapowiada. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  46. Monitorowanie takich ofert bardzo korzystnie wpływa na zasobność naszego portfela.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  48. Warto również dowiedzieć się co to jest faktoring

    OdpowiedzUsuń
  49. W tym wpisie znajduje się wiele ważnych i ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń